Вівторок, 26.11.2024, 18:58

Вісник малозахищених

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту


ЧИ ДАСТЬ БОГ УКРАЇНЦЯМ СВОГО ВАЛЕНСУ ЧИ ГАВЕЛА ?


ЯКИЙ ВОРОГ НАРОДУ НЕ ДОРОБИВ КОНСТИТУЦІЮ?


Категорії розділу
Політика [38]
Економіка [16]
Україна [40]
Світ [11]
Кримінал [16]
Чорнобиль [5]
Наші публікації [10]
Різне [3]
Наше опитування
Оцініть нашу роботу
Всього відповідей: 112

ЩО таємного у шафах влади ?


Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів



 
Головна » 2010 » Вересень » 4 » Підвищення плати за навчання зовсім не гарантує «автоматичного» підвищення якості освітніх послуг
21:08
Підвищення плати за навчання зовсім не гарантує «автоматичного» підвищення якості освітніх послуг
Міністерство освіти планує надати вузам право самостійно встановлювати вартість навчання не тільки згідно з рівнем інфляції, але й з «іншими фінансовими витратами».
 
Як зауважив Дмитро Табачник, «хто бажає навчатися у хорошому університеті, має прикласти більше зусиль. Студентам потрібно працювати й відкладати кошти на навчання». Наскільки своєчасним, а головне ефективним є це нововведення? Валерій Тарасов, голова Кримської регіональної організації «Нової України», ректор Кримського інституту бізнесу вважає, що у цьому випадку українські чиновники явно поспішили. Вони «копіюють найгірші зразки західної комерційної освіти». Пан Тарасов відзначив, що у багатьох західних країнах, наприклад, у Німеччині, навчання є безкоштовним. Там, де студенти вимушені платити за навчання, існує система грантів, діють спеціальні програми для підтримки талановитих дітей, успішні студенти отримують допомогу від муніципалітетів.

На думку Валерія Тарасова, освіта має стати головним ресурсом розвитку сучасної економіки та суспільства в Україні, тому обмежувати доступ до неї – не припустимо. Крім того, підвищення плати за навчання зовсім не гарантує «автоматичного» підвищення якості освітніх послуг. Зокрема, МОН все ще не вирішило всі ті проблеми, які пов’язані поспішним, а подекуди – просто безглуздим впровадженням Болонського процесу. «Західні країни йшли до цього десятиліттями, насамперед – пов’язуючи освітню діяльність з виробництвом. У нас більшість випускників все ще не затребувані на ринку праці. У західних країнах бакалавр може пропрацювати 2-3 роки, а потім прийняти рішення продовжити навчання. В Україні всі рвуться до магістратури, адже диплом бакалавра вважається дипломом про неповну вищу освіту. І подібних проблем безліч», - сказав ректор.
 
Джерело: Прес-служба Громадянського руху "Нова Україна"
Категорія: Україна | Переглядів: 480 | Додав: zbzs | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz