Вівторок, 26.11.2024, 05:17

Вісник малозахищених

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту


ЧИ ДАСТЬ БОГ УКРАЇНЦЯМ СВОГО ВАЛЕНСУ ЧИ ГАВЕЛА ?


ЯКИЙ ВОРОГ НАРОДУ НЕ ДОРОБИВ КОНСТИТУЦІЮ?


Категорії розділу
Політика держави не народна [7]
Яка громадськість змінить життя на краще [7]
Громадські Пропозиції змін Конституції [20]
Громадські Пропозиції змін Конституції України — гарантія зникнення беззаконня і корупції
Громадський контроль влади [3]
Духовне збудування особи і суспільства [31]
Вдячність громадян борцям за справедливість [1]
Підтримка борцями за справедливість громадських активістів [0]
Наше опитування
Оцініть нашу роботу
Всього відповідей: 112

ЩО таємного у шафах влади ?


Форма входу
Пошук



 Каталог статей
Головна » Статті » Громадсько-політична діяльність » Громадські Пропозиції змін Конституції

КОНСТИТУЦІЯ НАРОДУ УКРАЇНИ (КНУ) НАГЛЯДОВА РАДА
КОНСТИТУЦІЯ НАРОДУ УКРАЇНИ (КНУ) НАГЛЯДОВА РАДА

НАГЛЯДОВА РАДА

(верхня палата)

Наглядова Рада складається з 30 осіб — керівників територіальних одиниць України і представника громадськості від найбільш результативної у захисті осіб від беззаконні громадської правозахисної організації.

Ст. 94. Закон підписує Голова  Верховної  Ради  України і негайно передає до наглядової ради, яка щомісячно контролює Закон на його потрібність і конституційність. У разі мотивованого не підписання третиною Наглядової Ради України Закону, він передається на новий розгляд.      

Якщо  під  час повторного розгляду закон буде знову прийнятий

Верховною  Радою  України  не  менш  як  двома  третинами  від  її конституційного  складу, він вважається прийнятим. …

Ст. 102. Контроль додержання Конституції, державного    суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина ЗДІЙСНЮє НАРОД України.

1. Контроль конституційної діяльності рад народних депутатів усіх рівнів, Народ України здійснює безпосередньо, вільним збором інформації про їх діяльність та встановленим законом порядком періодичної звітності, і через громадські формування на місцях.

2. Громадяни здійснюють контроль за діяльністю державних органів, в т.ч. міліції, прокуратури і суду (не втручаючись в роботу суддів) через громадських інспекторів.

3. Громадськими інспекторами можуть бути представники громадських організацій (безпосередньо або найняті громадською організацією фахівці чи юридичні формування), що мають позитивну практику представництва у суді інтересів малозахищених у справах з цими органами.

4. Громадські інспектори, що мають відповідну освіту, досвід роботи за фахом, можуть на громадських засадах паралельно з державними органами досліджувати справи (детектив) та аналізувати закінчені судові справи, з правом вимоги відновлення їх розгляду судом.

5. Органи місцевого самоврядування формують власні виконавчі органи, підзвітні громаді.

6. Держава спільно (за письмовою угодою) з громадськими правозахисними організаціями, які проявили себе у боротьбі з корупцією, вправі мати (наймати) спокусників, для виявлення хабарників і корупціонерів.

  Ст. 121. … Прокурор території, де за рік більше як три справи без участі прокурора визнано вирішеними завідомо неправосудно, автоматично позбавляється права займати посаду прокурора.

 Ст. 124. … Суддя повинен захищати не закон, а права, свободи і законі інтереси особи, керуючись законом. Не суддя, а закон встановлює покарання за злочин, в нормах покарання не повинно бути „від – до”, або повинна бути чітко означена підстава застосування меншого чи більшого терміну.

За неповагу судді до учасника справи, який поводить себе в межах вимог закону й загальноприйнятої моралі, суддя несе відповідальність згідно наслідків і за максимальним розміром покарання, визначеного законом.

Скасовуючи рішення (вирок, постанову, ухвалу) суду,  вищий суд повинен перевірити чи воно має ознаки завідомо неправосудного і роз’яснити права щодо цього та надіслати матеріали для порушення кримінальної справи проти судді, який виносив завідомо неправосудне рішення.

Якщо будь-яке рішення не могло бути прийнятим незаконно, з огляду на посадові обов’язки, кваліфікацію, то органом (посадовою особою), який визнав його незаконним, автоматично повинно ініціюватися  порушення кримінальної справи по встановленню винних, або проти винних, якщо такі відомі. Відсутність винних у прийняті незаконних рішень не може бути.

Суд чи прокурор з власної ініціативи повинен порушити, або будь-яка дієздатна особа вправі звернутися до суду з вимогою порушити кримінальну справу проти судді, що діяв завідомо   неправосудно (незалежно чи був умисел, чи не було).

Ст. 129.  … За неповагу до суду, судді і до учасників суду винні  особи  притягаються  до юридичної відповідальності.

Проект опрацював після обговорення в загальнодержавній газеті «Вісник малозахищених» та в Інтернет,        

Анатолій Войтко

— голова Ради З’єднання борців

“За справедливість”

 

 

Категорія: Громадські Пропозиції змін Конституції | Додав: zbzs (10.06.2009)
Переглядів: 1305 | Рейтинг: 1.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz