Історія України свідчить, що скрутна година гуртувала добрих людей, інтереси яких рідко але не раз перехрещувалися у відстоюванні для населення справедливості, вириваючи її з зубів і пазурів безмірно жадібних властителів. Було це й за радянських часів і під час кучмізму, й сьогодні пазурі і зуби ще більше загострені, не щадять своєю вампірською жадібністю жодну особу, хоч всі маємо право від Бога жити з благами не менше.
Тож, звертаємося до всіх добрих для народу праці високопоставлених об’єднань громадян, зважаючи, що з висоти Вашого становища в суспільстві Вам більше відомо, як олігархи-шкуродери народу і суспільства чинять опір нашій з Вами співпраці у боротьбі за закони для народу, за права для народу (а не для олігархів та амбіційних самодурів), бо та частина суспільства, яка не хоче жити зі зла у всякому його прояві, давно чекає лідерів, які б мудро очолювали їхнє єднання для перемоги над злом демократичним цивілізованим шляхом.
Шляхом виявлення, висвітлення зла, публічного громадського і процесуального засудження та створення законодавчої і морально-психологічної атмосфери нетерпимості до зла, неминучої кари винуватців у його вчиненні. Бог сказав - кожен гріх буде покараний. Бог сказав, що неправда - гріх, вартий смерті. Бог сказав, що милосердя вище за суд, але перше - суд!
Проте, не може бути суду й правосуддя праведного, якщо його чинитимуть неправедні. Отже, у нас з Вами нелегке завдання, обов’язок перед Богом і чесними людьми, все робити для того, щоб суд і правосуддя чинилися праведно, тобто — праведними людьми.
Суспільство повинно пам’ятати, що живе воно, отримує блага не від олігарха, не від влади, а від людини праці. Від людини часто бідної, а тому, щоб правосуддя і суд були справедливими, необхідно змінити обставини в суспільстві, в яких люди праці контролювали би державну службу, а не олігархи.
Демократія держави Україна після-радянської доби, повинна стати на вищий, ніж у Європі щабель. Бо, якщо Європа не може побороти корупцію, то європейськими стандартами радянську корупцію не здолати. У їхньому законодавстві не виробився імунітет проти отрути радянській корупції. Ми, українці, її відчуваємо щодня, а тому повинні вродити її кінець!
Борці за справедливість, щоденно приймають удар корупції, вислуховуючи скарги та плач розчавлених осіб жахаючими беззаконням і свавіллям методами, а тому можемо виявити і висвітлити ці жахи й публічно судити їх. А Ви, політичний чи громадський борець за справедливість, маєте доступ до перших ешелонів законодавчої, виконавчої та судової влади, і можете перетворити біль і прагнення битого народу у закони. Поєднання цих можливостей бажане чесному українському люду, що давно прагне жити у справедливому суспільстві.
Підготовлені нами з ініціатив громадян законопроекти, впровадженні за сприяння добрих для народу громадсько-політичних сил, дійсно будуть народними і зростатиме імідж тієї політичної сили, яка пропонуватиме їх прийняття законодавцям. Такі зміни законодавства не дадуть корупції і мафії кривдити народ, людей праці, і будуть спроможні перемагати факти жахливого беззаконня, засудити свавілля.
Тому просимо усіх, чиї організації не декларують, а справді борються за справедливе суспільство, надіслати проект угодної Вам угоди про співпрацю у цій царині, який ми негайно погодимо. І переконані, зробивши таким чином злуку справжніх борців за справедливе суспільство в Україні, нарешті консолідуємося на перемогу над силами зла. Частина добрих сил в Україні вже переважає і знає як перемогти спільне зло, і хоч воно чинить шалений супротив, але, об’єднавшись, добрі сили здобудуть і впровадять зміни законів необхідні для перемоги над злом.
Крім викладених у газеті ВМ №3 та №9 пропозиціях змін до Конституції України та інших законів України, нам після публікацій надходять від читачів все нові слушні пропозиції змін. Наприклад, ті хто часто змушений бувати у судах, порекомендували наступне (опрацював Анатолій Войтко).
- Місцевий суд не вправі приймати рішення (ухвалу, вирок, постанову, наказ) іменем України. На це мають право виключно Верховні Суди України.
- Суддя місцевого суду приймає рішення своїм іменем в ім’я Закону, на підставі законів, і не вправі судити за своїм переконанням (правосвідомістю), на свій розсуд.
- Суддя, два рішення якого (ухвала, вирок, постанова, наказ), прийняті впродовж 15 місяців, відмінялися, як незаконні (незалежно від давності), не вправі займатися юридичною практикою, бути державним службовцем, позбавляється пенсійного стажу державного службовця і всіх пільг.
- Відпустка будь-якого держслужбовця не повинна перевищувати відпусток людини праці і бути не більшою, як один місяць.
- Скарги на державних службовців (в т.ч. міліції, прокуратури і суду) повинні розглядати не їхні керівники (органи), а комісії громадських рад, що складаються не з перших осіб громадських організацій (в т. ч. Церков, які бажають), а з осіб, які потерпіли (в свій час) від неправомірних дій чи бездіяльності органів (чи окремих посадовців) влади. Представники для роботи в цих комісіях обираються колективним виборним органом кожної громадської організації. Комісії (уповноважені нею особи) мають право: витребувати справи; безпосередньо перевірити матеріали; вимагати повторити дії дізнання чи слідства у їхній присутності; порушити будь-яку справу проти будь-якого правопорушника чи злочинця, яку суд зобов’язаний розглянути по суті. Фінансування цих комісій здійснюється державою, скоротивши фінансування на самоконтроль в державних органах.
- Ніхто не вправі розглянути скаргу без скаржника чи його представника, які заявили про таке бажання; керівник органу чи особа, що порушила цю вимогу або не повідомила скаржника про час, порядок і місце проведення розгляду позбавляється права займати керівні та виборні посади.
- Строк покарання злочинців не може поглинатися більший меншим, а повинен накопичуватися, бо той, хто вчинив один злочин і хто вчинив їх десять, не повинні нести однакову кару (за одне вбивство - 15 років, за 10 вбивств - 150 років).
- Партії зобов’язані максимально характеризувати своїх кандидатів виборцям.
Виходячи з цих пропозицій і тих, що опубліковані нами раніше, можна творити чимало законопроектів, вносячи конкретні пропозиції змін до статей конкретних законів. І ми можемо готувати їх, погоджуючи з Вами, а після просити Вас про сприяння їх впровадження.
Якщо в угоду закласти співпрацю не торкаючись інших сторін діяльності по яких погляди не співпадають, то є гарантія сприяння діяльності кожній стороні. Всі протиріччя і непорозуміння будуть за межами цієї співпраці. Але така співпраця звичайно сприятиме, щоб протиріч і непорозумінь не було, та налагодженню дедалі все більш плідної співпраці і взаєморозуміння.
За дорученням рад - голова Ради З’єднання, голова редакційної ради газети “Вісник малозахищених” А.Г. Войтко
|