П`ятниця, 29.11.2024, 17:15

Вісник малозахищених

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту


ЧИ ДАСТЬ БОГ УКРАЇНЦЯМ СВОГО ВАЛЕНСУ ЧИ ГАВЕЛА ?


ЯКИЙ ВОРОГ НАРОДУ НЕ ДОРОБИВ КОНСТИТУЦІЮ?


Категорії розділу
Політика держави не народна [7]
Яка громадськість змінить життя на краще [7]
Громадські Пропозиції змін Конституції [20]
Громадські Пропозиції змін Конституції України — гарантія зникнення беззаконня і корупції
Громадський контроль влади [3]
Духовне збудування особи і суспільства [31]
Вдячність громадян борцям за справедливість [1]
Підтримка борцями за справедливість громадських активістів [0]
Наше опитування
Оцініть нашу роботу
Всього відповідей: 112

ЩО таємного у шафах влади ?


Форма входу
Пошук



 Каталог статей
Головна » Статті » Громадсько-політична діяльність » Громадські Пропозиції змін Конституції

ГАРАНТІЇ ЧЕСНИХ І ПОТРІБНИХ НАРОДУ ВИБОРІВ

Щоб гарантувати чесні і потрібні народу вибори

 (Згідно діючої конституції) Стаття 69. Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.

 

(Пропозиції змін) Ст. 69. 1. Народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.

2. Політична сила, яка виконала передвиборчі обіцянки менше ніж на 60%, втрачає право на існування, її майно переходить у власність народу; тим силам, які виконали обіцянки не 100%, не зараховуються набрані голоси на наступних виборах у відсотку недовиконання обіцянок (див. коментар 9).

3. Народ України може помилитись в своєму виборі і тому залишає за собою право в будь-який час відкликати свого обранця і на його місце шляхом перевиборів, у встановленому законом порядку, призначити іншого(див. коментар 9).  

4. Громадські організації володіють виборчим правом нарівні з політичними партіями, а також правами профспілок та благодійних організацій, здійснюючи їхні функції щодо реалізації та захисту прав малозахищених (утискуваних у правах, свободах та законних інтересах) і малозабезпечених. (див. коментар 10)

5. У виборах не приймають участь і у виборних органах не можуть працювати: громадяни, які входять до числа осіб з капіталом більшим за 60% від капіталу середнього підприємця тієї місцевості, де обертаються його гроші; обвинувачені та осуджені за тяжкі злочини вдруге; осуджені за наклеп, обман, шахрайство та недостовірну інформацію, що мала негативні наслідки. Позбавляються виборчих прав на період недуги: наркозалежні, токсикомани, хворі на алкоголізм, сексуально збоченні і ґвалтівники та психічно недієздатні.

6. Не вправі претендувати на вищі посади в державі ті:

- хто подав ідею або причетний до збільшення комусь зарплати чи пенсії більш ніж у 10 раз за середню по країні, або пільг, що принижують гідність інших не менш шанованих суспільством громадян;

- хто оскаржував у суді невинну особу або громадського активіста чи журналіста, якщо не доказав їхньої вини;

- хто рецидивіст, злочинець;

- хто проти незалежності чи соборності України.

7. Кожен депутат звітується перед виборцем не менше як раз на рік з конкретного питання, за яке цей депутат відповідає (згідно поставлених виборцями завдань). Якщо діяльність депутата задовільною не визнано, то він повинен бути переобраним (див. коментар 11).

8. Керівників правоохоронних органів і суддів обирає населення місцевості, де має працювати керівник (суддя), на встановлений законом термін, але не більше, як на чотири роки. Щорічно керівник (суддя) звітується. Якщо не звітувався або результати його діяльності визнано виборцями незадовільними, то керівника (суддю) переобирають достроково (див. коментар 12).

9. Керівників державних установ не правоохоронних органів обирають галузеві (відповідних фахів) профспілки на загальних зборах строком на 2 роки, з правом переобрання не раніш, як через два роки роботи в галузі не на керівній посаді (якщо працював на керівній посаді, то правом нового обрання володіє не раніше як через 5 років).

10. Керівник звітується загальним зборам щорічно. Незадовільний звіт позбавляє керівника посади, з призначенням виборів іншого. На час перевиборів керує тимчасова комісія обрана загальними зборами профспілки.

11. Депутат вправі покинути фракцію і навіть партію, за відкритими списками якої його обрали, але має переобратися (за недержавний рахунок) кількістю голосів виборців на своїм окрузі не менше, ніж отримала його партія.

12. Депутату ВРУ зарплату нараховують не більше 30 прожиткових мінімумів (без додаткових доплат та без пільг) , житло надають лише тимчасове на період роботи у ВРУ, за ціною не більше середньої у Києві (див. коментар 13 ).

13.  Право законодавчої ініціативи належить кожному депутату.

13.1 Законопроект поданий з ініціативи депутата нижнього рівня, схвалений більшістю депутатів відповідної ради нижнього рівня, подається на розгляд депутатів відповідної ради середнього рівня. Після схвалення законопроекту більшістю депутатів відповідної ради середнього рівня законопроект негайно подається на розгляд Верховною Радою України і після його схвалення набуває силу Закону.

13.2 У випадку коли законопроект поданий з ініціативи депутатів нижнього рівня не схвалюється депутатами відповідної ради середнього рівня, даний законопроект, з вмотивованими зауваженнями, Голова відповідної ради середнього рівня направляє на розгляд всіх відповідних рад нижнього рівня. Після схвалення більшістю рад нижнього рівня законопроект вважається схваленим відповідною радою середнього рівня і направляється нею негайно на розгляд депутатів Верховної Ради України(див. коментар 14).

13.3 Законопроект поданий з ініціативи депутата середнього рівня, після схвалення більшістю депутатів відповідної ради середнього рівня, подається на розгляд депутатів Верховної Ради України.

13.4  У випадку коли законопроект поданий радою середнього рівня до Верховної Ради України нею не схвалюється, даний законопроект, з вмотивованими зауваженнями, Голова Верховної Ради України направляє на розгляд всіх рад середнього рівня. Після схвалення законопроекту більшістю рад середнього рівня він вважається схваленим Верховною Радою України і набуває силу Закону.

13.5  Поправки та доповнення до Конституції України вважаються прийнятими якщо за їх схвалення проголосували три чверті від загальної кількості рад нижнього рівня по всій території України.

13.6  Законопроект поданий депутатом ради нижнього рівня має бути розглянутий відповідною радою нижнього рівня не пізніше як в 30-денний термін з дня реєстрації.

13.7  Законопроекти подані радою нижнього рівня та депутатом ради середнього рівня до відповідної ради середнього рівня мають бути розглянуті не пізніше як в 60-денний термін з дня реєстрації в раді середнього рівня.

13.8  Законопроекти подані радою середнього рівня та депутатами Верховної Ради України мають бути розглянуті в Верховній Раді України не пізніше як в 90-денний термін з дня реєстрації в Верховній Раді України.

13.9  З поважної причини термін розгляду законопроекту може бути збільшений але не більше як на 30 днів.

 

(Згідно діючої конституції) Стаття 72. Всеукраїнський референдум призначається Верховною Радою України або Президентом України відповідно до їхніх повноважень, встановлених цією Конституцією.

  Всеукраїнський референдум проголошується за народною ініціативою на вимогу не менш як трьох мільйонів громадян України, які мають право голосу, за умови, що підписи щодо призначення референдуму зібрано не менш як у двох третинах областей і не менш як по сто тисяч підписів у кожній області.

 

(Пропозиції змін) Ст. 72. Всеукраїнський референдум призначається Верховною Радою України.

Всеукраїнський чи місцевий референдум проголошується за народною ініціативою на вимогу не менш як десяти відсотків, від загальної кількості зацікавлених у вирішенні будь-якої невирішеної законом або владою проблеми, громадян, які мають право голосу, для залучення народу до безпосереднього здійснення влади.

Ініціатором збору підписів щодо вирішення питання проведення референдуму може виступити будь-яка зацікавлена правоздатна особа або її представник.

 

(Згідно діючої конституції) Стаття 76. Конституційний склад Верховної Ради України - чотириста п'ятдесят народних депутатів України, які обираються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного голосування.

  Народним депутатом України може бути обрано громадянина України, який на день виборів досяг двадцяти одного року, має право голосу і проживає в Україні протягом останніх п'яти років.

  Не може бути обраним до Верховної Ради України громадянин, який має судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена і не знята у встановленому законом порядку.

  Повноваження народних депутатів України визначаються Конституцією та законами України.

  Строк повноважень Верховної Ради України становить п'ять років.  

 

(Пропозиції змін) Ст. 76.  Склад Верховної Ради України - 280 (орієнтовно - по 9 від обласних територіальних одиниць і по 3 на кожний мільйон населення в містах – самостійних територіальних одиницях) народних депутатів України, які обираються на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного або відкритого (за бажанням громадянина) голосування (див. коментар 15).

Народним депутатом України може бути обрано громадянина України, який на день виборів досяг двадцяти одного року, має право голосу і проживає в Україні протягом останніх п'яти років.

Не може бути обраним до Верховної Ради України громадянин, який має судимість за вчинення умисного злочину, якщо ця судимість не погашена і не знята у встановленому законом порядку.

Повноваження народних депутатів України визначаються Конституцією та законами України.

Строк повноважень Верховної Ради України чотири роки.

Категорія: Громадські Пропозиції змін Конституції | Додав: Gugenot (19.10.2009)
Переглядів: 1110 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Gugenot  
0
9 (до п.2 ст.36, до ч. 2 та 3 ст. 69) 90% виконано обіцянок, то 10% невиконаних, отже 10% голосів, від усіх набраних політичною силою — не зараховується щоб депутат і політична сила постійно відчували, що вони служать народу, відповідали за зраду виборців автоматичним виключенням з політики.
10 (до ч. 4 ст. 69) Часто народ має лідерів громадської дії, які справді є виразником інтересів народу, та не може, при задекларованій рівності, висунути їх кандидатами нарівні з політичними силами, через це політика в Україні не народна, а якщо громадська організація матиме у народу більшу популярність, ніж у політичних партій, то партії будуть змушенні змінювати політику на народну.
11 (до ч.7 ст.69 ) ці вимоги необхідні, щоб депутат і політична сила постійно відчували, що вони служать народу, відповідали за зраду виборців автоматичним виключенням з політики.
12 (до ч. 8 ст.69 ) нині правоохоронні органи і суд служать корупції, а ця вимога змусить служити людям.
13 (до ч. 12 ст.69 ) ця вимога позбавляє депутатів самим собі встановлювати привілеї і встановлює прийнятні обмеження привілеїв.
14 (до ч. 13.2 ст.69 ) таким чином, слушні пропозиції виборців (народу), через свого депутата, будуть почутими.
15 (до абзацу 1 ст. 76 ) 280 — не випадкова цифра. 9 депутатів від області чи 3 на кожний мільйон населення в містах – самостійних територіальних одиницях, досить, щоб вирішити проблеми виборців в області (кількістю помічників регулювати навантаження на депутата від кількості населення) і, однаковою кількістю голосів у ВРУ, ставить у рівні можливості задоволення інтересів усіх областей та міст; також це спонукатиме область вимагати від депутатів приймати участь у голосуваннях. Обирання на основі загального, рівного і прямого виборчого права шляхом таємного або відкритого (за бажанням громадянина) голосування дає право громадянину голосувати відкрито, пора переставати боятися чесним людям.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz