Середа, 01.05.2024, 03:25

Вісник малозахищених

Головна Реєстрація Вхід
Вітаю Вас, Гість · RSS
Меню сайту


ЧИ ДАСТЬ БОГ УКРАЇНЦЯМ СВОГО ВАЛЕНСУ ЧИ ГАВЕЛА ?


ЯКИЙ ВОРОГ НАРОДУ НЕ ДОРОБИВ КОНСТИТУЦІЮ?


Категорії розділу
Політика держави не народна [7]
Яка громадськість змінить життя на краще [7]
Громадські Пропозиції змін Конституції [20]
Громадські Пропозиції змін Конституції України — гарантія зникнення беззаконня і корупції
Громадський контроль влади [3]
Духовне збудування особи і суспільства [31]
Вдячність громадян борцям за справедливість [1]
Підтримка борцями за справедливість громадських активістів [0]
Наше опитування
Оцініть нашу роботу
Всього відповідей: 112

ЩО таємного у шафах влади ?


Форма входу
Пошук



 Каталог статей
Головна » Статті » Громадсько-політична діяльність » Громадські Пропозиції змін Конституції

Решта змін важливих для прав і свобод

Решта змін важливих для прав і свобод

 

(Згідно діючої конституції) Стаття 5. Україна є республікою.

  Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

  Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.

  Ніхто не може узурпувати державну владу.

 

(Пропозиції змін) Ст. 5. Україна є республікою.

Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

Для роботи державними службовцями, посадовцями в державних (законодавчих, виконавчих і судових в т.ч. суддями) органах, 
Народ України направляє, у визначеному законом порядку, відданих Україні чесних громадян, які всією своєю діяльністю і життєвою 
позицією повинні сумлінно служити Народу України. 
Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, 
її органами або посадовими особами.
Ніхто не може узурпувати державну владу. Посягання на узурпацію влади, використання органу влади для політичних цілей
 — злочини проти Народу України.

 

(Згідно діючої конституції) Стаття 6. Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.

  Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і 
відповідно до законів України.
 
(Пропозиції змін) Ст. 6. Державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову. 
Усі гілки державної влади (в т.ч. правоохоронні і суди) підконтрольні радам народних депутатів відповідних рівнів, які виконують 
завдання виборців відповідного рівня щодо відповідності конституції дій кожного підрозділу державної влади відповідного рівня. 
Постійно діючих перших осіб - керівників територіальних одиниць, нема. Секретаріат рад виконує доручення рад. Головування 
депутатів на засіданнях рад і представництво рад між засіданнями здійснюється за чергою. Державна влада (в т.ч. суд і 
правоохоронні органи) також підконтрольна, у встановленому законом порядку, громадськості, представники якої не входить до 
владних структур, і звітується за свою діяльність, у порядку і у терміни визначенім законом, територіальній громаді. 
Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і 
відповідно до законів України.

Народ України визначає напрямок розвитку держави, принцип формування і відповідальності органів влади, які підлягають перегляду кожні 5 років.

Ст. 11. Держава розвиває єднанню української нації, на її творчій історії, високодуховних традиціях і культурі, та сприяє громадськості всіх національностей у збережені етнічної, культурної, мовної і високодуховної самобутності.

 

(Згідно діючої конституції) Стаття 15. Суспільне життя в Україні ґрунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності.

  Жодна ідеологія не може визнаватися державою як обов'язкова.

  Цензура заборонена.

  Держава гарантує свободу політичної діяльності, не забороненої Конституцією і законами України.

 

(Пропозиції змін) Ст. 15. Суспільне життя в державі Україна ґрунтується на засадах будови особи і суспільства високодуховними, політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності, на принципах справедливого правосуддя, відкритості і прозорості влади, чесності і негайної відповідальності перед законом і Богом.

Банківська система найпрозоріша, не вправі мати комерційних таємниць.

Жодна ідеологія не може визнаватися державою як обов'язкова.

Цензура заборонена.

Держава гарантує свободу політичної діяльності, не забороненої Конституцією і законами України.

(Згідно діючої конституції) Стаття 25. Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство.

  Громадянин України не може бути вигнаний за межі України або виданий іншій державі.

  Україна гарантує піклування та захист своїм громадянам, які перебувають за її межами.

 

(Пропозиції змін) Ст. 25. Громадянин України не може бути позбавлений громадянства і права змінити громадянство.

Громадянин України не може бути вигнаний за межі України або виданий іншій державі.

Україна гарантує піклування та захист своїм громадянам, які перебувають за її межами. Невжиття вичерпних негайних заходів захисту, позбавляє права перших керівників влади займати посади керівні та виборні.

 

(Згідно діючої конституції) Стаття 26. Іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, користуються тими самими правами і свободами, а також несуть такі самі обов'язки, як і громадяни України, - за винятками, встановленими Конституцією, законами чи міжнародними договорами України.

  Іноземцям та особам без громадянства може бути надано
притулок у порядку, встановленому законом.

 

(Пропозиції змін) Ст. 26. Іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, користуються тими самими правами і свободами, а також несуть такі самі обов'язки, як і громадяни України, - за винятками, встановленими Конституцією, законами чи міжнародними договорами України.

Іноземцям та особам без громадянства може бути надано притулок у порядку, визначеному законом. Держава не вправі відмовити у притулку біженцям від тиранії а також переслідуваних в країнах, де не буде їм справедливого суду.

 

(Згідно діючої конституції) Стаття 27. Кожна людина має невід'ємне право на життя.

  Ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. Обов'язок держави - захищати життя людини.

  Кожен має право захищати своє життя і здоров'я, життя і здоров'я інших людей від протиправних посягань.

 

(Пропозиції змін) Ст. 27.   Кожна людина має невід'ємне право на життя.

Ніхто не може бути свавільно позбавлений життя. Обов'язок держави - захищати життя людини.

Кожен має право захищати своє життя і здоров'я, життя і здоров'я інших людей від протиправних посягань.

Кожен має право захищати своє життя і здоров’я, життя і здоров’я інших людей від протиправних посягань (в т.ч. у суді).

 

(Згідно діючої конституції) Стаття 28. Кожен має право на повагу до його гідності.

  Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.

  Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.

 

(Пропозиції змін) Ст. 28. Кожен (крім злочинців, наркозалежних, токсикоманів, хворих на алкоголізм, сексуально збочених… – статус яких чітко визначається законом), має право на повагу до його гідності.

Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.

Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.

 

(Згідно діючої конституції) Стаття 29. Кожна людина має право на свободу та особисту недоторканність.

  Ніхто не може бути заарештований або триматися під вартою інакше як за вмотивованим рішенням суду і тільки на підставах та в порядку, встановлених законом.

  У разі нагальної необхідності запобігти злочинові чи його перепинити уповноважені на те законом органи можуть застосувати тримання особи під вартою як тимчасовий запобіжний захід, обґрунтованість якого протягом сімдесяти двох годин має бути перевірена судом. Затримана особа негайно звільняється, якщо протягом сімдесяти двох годин з моменту затримання їй не вручено вмотивованого рішення суду про тримання під вартою.

  Кожному заарештованому чи затриманому має бути невідкладно повідомлено про мотиви арешту чи затримання, роз'яснено його права та надано можливість з моменту затримання захищати себе особисто та користуватися правовою допомогою захисника.

  Кожний затриманий має право у будь-який час оскаржити в суді своє затримання.

  Про арешт або затримання людини має бути негайно повідомлено родичів заарештованого чи затриманого.

 

(Пропозиції змін) Ст. 29. Кожна (не осуджена) людина має право на свободу та особисту недоторканність.

Ніхто не може бути заарештований або триматися під вартою інакше як за вмотивованим рішенням суду праведного і 
тільки на підставах та в порядку, встановлених законом, порушення цього закону є тяжким злочином, що не може бути не покараним. 
У разі нагальної необхідності запобігти злочинові чи його перепинити уповноважені на те законом органи можуть 
застосувати тримання особи під вартою як тимчасовий запобіжний захід, обґрунтованість якого протягом сімдесяти двох годин має 
бути перевірена судом. Затримана особа негайно звільняється, якщо протягом сімдесяти двох годин з моменту затримання їй не 
вручено вмотивованого рішення суду про тримання під вартою. 
Кожному заарештованому чи затриманому має бути невідкладно повідомлено про мотиви арешту чи затримання, роз'яснено
 його права та надано можливість з моменту затримання захищати себе особисто та користуватися правовою допомогою 
захисника. 
Кожний затриманий має право у будь-який час оскаржити в суді своє затримання. 
Про арешт або затримання людини має бути негайно повідомлено родичів заарештованого чи затриманого. 
 

(Згідно діючої конституції) Стаття 63. Особа не несе відповідальності за відмову давати показання або пояснення щодо себе, членів сім'ї чи близьких родичів, коло яких визначається законом.

  Підозрюваний, обвинувачений чи підсудний має право на захист.

  Засуджений користується всіма правами людини і громадянина, за винятком обмежень, які визначені законом і встановлені вироком суду.

 

(Пропозиції змін) Ст. 63. Особа не несе відповідальності за відмову давати показання або пояснення щодо себе, членів сім'ї чи близьких родичів, коло яких визначається законом.

Підозрюваний, обвинувачений чи підсудний має право на захист.

Засуджений користується всіма правами людини і громадянина, за винятком обмежень, які визначені законом і встановлені вироком суду.

Наркозалежні, токсикомани, хворі на алкоголізм, сексуально збоченні… ув’язнюються окремо, з метою примусового лікування на час ув’язнення та застереження негативного впливу на ув’язнених, не вражених цією недугою і позбавляються (на період недуги) виборчих прав.

 

 

Категорія: Громадські Пропозиції змін Конституції | Додав: Gugenot (19.10.2009)
Переглядів: 682 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz