КОНСТИТУЦІЯ НАРОДУ УКРАЇНИ
(КНУ)
(надається
скорочено, лише частина від необхідного для створення в Україні працелюбній
людині закодавства, яке не хочуть робити фахівці, через їхню безбожність чи
хибність у виборі Божого способу життя, бо прагнуть нажитися за рахунок інших,
жити з привілеями. Докладніше буде в Інтернет на сайті ВМ.
Хто хоче жити чесно, повинен вимагати включення до
основного закону таке.
(номери статей відповідні діючій КУ).
Ст. 3.
Людина, її життя
і здоров’я, честь і гідність,
недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Людяність, взаємоповага, взаємопокірливість, взаємодопомога, взаємовиручка,
взаєморозуміння, підтримка слабших, співчуття, шана шляхетних – світоглядні
орієнтири, які сповідує Народ України у відносинах людини з людиною. Кожний громадянин України дбає про суспільство,
суспільство дбає про кожного громадянина.
Права і свободи, вільна
реалізація творчого потенціалу кожної людини
та їх гарантії
визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Органи
державної влади служать суспільству. Держава відповідає перед людиною за свою
діяльність: за відсутність методики або за невиконання конституційної норми з
причини відсутності методики її виконання.
Використання тимчасових економічних ускладнень в життю людини, як привід
для підвищення ступеню її експлуатації, — злочин.
Гарантія діяльності законів:
1 Кожний державний службовець, що має обов’язок (за дорученням чи без)
розглядати звернення громадян, якому стала відома інформація про злочин проти
певної особи, чи проти держави, і не
став діяти, вичерпно застосовуючи конституційні і законні обов’язки державного службовця, для виявлення
винних і їх покарання — є співучасником
цього злочину. У цім випадку, державний службовець, який діяв за вказівкою, а
не за законом, карається подвійно.
2. Якщо два, з прийнятих за півтора року, рішення будь-якого посадовця
скасовані — він не вправі займатися діяльністю у цій і спорідненій галузях.
3. Кожен керівник (чи то обраний, чи то призначений) не вправі
займати керівну посаду більш ніколи, якщо за два роки керування не покращив
життя тих, хто його вибирав чи його підлеглих.
4. Якщо за два роки перебування на посадах не забезпечили зменшення безробіття, захворюваності,
смертності не за віком, то весь склад Уряду і депутати Верховної Ради України
позбавляються права займати будь-які керівні посади,
Якщо одна й та сама посадова особа застосовувала один закон або його
окрему норму протилежно, то вона позбавляється права займати керівні посади, й
бути обраною. Керівник, якому підлегла така посадова особа, якщо не притягнув
до відповідальності таку посадову особу, відповідно тяжкості її проступку
(злочину), то також позбавляється цих прав. Проти таких посадових осіб –
керівників, повинна бути порушена кримінальна справа незалежно чи справа має
негативні наслідки для інших осіб, чи держави.
Розкриття злочину з виявленням причетності до перешкоджання його
розкриттю будь-кого з влади, для такого посадовця тягне за собою покарання
рівне покаранню, визначеного винному у його скоєні.
Кожна заява про побої чи інше нелюдське поводження, в правоохоронних
органах чи установах виконання покарань, досліджується з представником громадськості,
вибраним родичами потерпілого (чи тим, кому потерпілий довіряє), без права
будь-яких перешкод представнику у дослідженнях.
У випадку неправомірного завдання шкоди особі
діяльністю державного службовця чи органу, в тім числі у кримінальних, цивільних, господарських,
адміністративних справах та у випадку шкоди від непередбачуваних ситуацій і
аварій, держава розраховується з потерпілими негайно, за єдиними
тарифами або умовами розрахунку, встановленими законом, з наступною
обов’язковою компенсацією завданої державі шкоди за рахунок винних, що
обов’язково і негайно встановлюються. ...
Ст. 5. ... Для роботи в
державних законодавчих, виконавчих і судових органах Народ України направляє
державних службовців (в т.ч. суддів), які всією своєю діяльністю повинні
сумлінно служити Народу України. ...
Посягання на узурпацію влади, використання органу влади для політичних
цілей — злочини проти Народу України.
Ст. 6. ... Усі гілки
державної влади повсемісно підконтрольні радам народних депутатів, які
виконують завдання виборців. Перших осіб
територіальних одиниць нема. Секретаріат рад виконує доручення рад.
Головування депутатів на засіданнях рад і представництво рад між засіданнями
здійснюється за чергою. Державна влада (в т.ч. суд і правоохоронні органи) територіальних
одиниць підконтрольна громадськості територій, на яких вона здійснює владу і
звітується за свою діяльність, у визначені законом порядку і терміни,
територіальній громаді. ...
Народ України визначає напрямок розвитку держави, принцип формування і
відповідальності органів влади і підлягає перегляду кожні 5 років.
Ст. 10. ...
Мова матом, карається у встановленому законом порядку.
Держава забезпечує розвиток функціонування української мови в усіх
сферах суспільного життя на всій території України.
Україна гарантує вільний
розвиток, законне використання і захист, мов національних меншин
України.
Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування неплатоспроможній
частині населення у визначеному законом порядку. ...
Ст. 11. Держава
розвиває консолідацію української нації, на її творчій історії,
високодуховних традиціях і культурі, та
сприяє громадськості всіх національностей у збережені етнічної, культурної,
мовної і високодуховної самобутності.
Ст. 14. ...
Земля, її надра, природні і водні ресурси :
— основне джерело існування та процвітання Народу України, є його
невід’ємним надбанням та власністю, і не може використовуватись як засіб застави та платежу;
— найдорожчий товар, продається не більше, як на 30 років за чітко
(законодавчо з погодженням з громадськістю) встановленими вигідними для України
(не нижчими середньо світових) цінами та умовами їх використання.
Основне призначення землі в Україні – виробництво сільськогосподарської
продукції, як джерела існування Народу України, та територія для його
проживання і господарської діяльності. Недбайливе ставлення до землі
неприпустиме і забороняється. Кожен громадянин, об’єднання громадян в Україні
мають право використовувати землю за її основним призначенням, вилучення земель
під інші цілі повинно відбуватись під прискіпливим контролем з боку Народу
України та його державних органів. ...
Ст. 15. Суспільне життя в Україні ґрунтується на засадах будови особи і суспільства
високодуховними, політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності, на
принципах справедливого правосуддя, відкритості і прозорості влади, чесності і
відповідальності перед законом і Богом.
Банківська система найпрозоріша, не вправі мати комерційних таємниць.
Вхід (вихід) у всі (крім місць збереження готівки) державні органи —
повинен бути вільний (без охорони і без перепусток)....
Ст. 23. ...
Народ має право повстання проти тиранії.
Ст. 25. …Україна гарантує піклування та захист своїм
громадянам, які перебувають за її межами. Невжиття вичерпних негайних заходів
захисту, позбавляє права перших керівників влади займати посади керівні та
виборні.
Ст. 26.
…Іноземцям та особам без громадянства може бути надано притулок у порядку,
визначеному законом. Держава не вправі відмовити у притулку біженцям від
тиранії а також переслідуваних в країнах, де не буде їм справедливого суду.
Ст. 27… Кожен
має право захищати своє життя і здоров’я, життя і здоров’я інших
людей від протиправних посягань (в т.ч.у суді).
Ст. 28. Кожен
(крім злочинців, наркозалежних, токсикоманів, хворих на алкоголізм, сексуально
збочених…), має право на повагу до його гідності.
Ст. 29. Кожна
(не осуджена) людина має право на
свободу та особисту недоторканність.
Правом недоторканості в Україні не може володіти жодна особа, яка скоїла
злочин, правопорушення, вчинила неправомірну дію чи бездіяльність. Встановлені
законом мінімальні норми відповідальності для громадянина, до керівників, народних депутатів та до
суддів не застосовуються. Стягнення з органу державної влади майнової та
немайнової шкоди, завданої особі незаконними діями чи бездіяльністю посадових
осіб органу, здійснюється з зарплати керівництва органу у відсотках, що
збільшується відповідно займаній посаді.
Ніхто не може бути заарештований або триматися під вартою інакше як за
вмотивованим рішенням суду праведного і тільки на підставах та в порядку,
встановлених законом, порушення цього закону є тяжким злочином, що не може бути
не покараним. …
Ст. 36. … Політична сила, яка виконала передвиборчі обіцянки
менше ніж на 60%, втрачає право на існування і її майно переходить у власність
народу, а тим політичним силам, які
виконали обіцянки не 100%, не зараховуються набрані голоси на наступних виборах
у відсотку недовиконання обіцянок (90% виконано обіцянок, то 10% невиконаних,
отже 10% голосів, від усіх набраних політичною силою — не зараховується). Народ
України може помилитись в своєму виборі і тому залишає за собою право в
будь-який час відкликати свого обранця і на його місце шляхом перевиборів
призначити іншого; …
Громадяни мають право на участь у професійних спілках та (на правах
профспілки) бути членом будь-якої іншої громадської правозахисної організації
на власний вибір, з метою захисту своїх
трудових і соціально-економічних прав та
інтересів. ...
Фінансова незалежність об’єднань громадян та ЗМІ, які
займаються правозахистом малозахищених верств населення — гарантується:
- особі (громадській організації), що здійснювала захист малозахищеного
громадянина (колективу), держава негайно компенсує добровільний захист, згідно
виставленого державі розрахунку затрат на фактично виконаний захист по кожній
дії судового і позасудового захисту, за максимальними тарифами комерційного
розрахунку на ринку відповідної діяльності;
- громадська організація, ЗМІ які займаються у своїй діяльності не менше
70% часу (визначається за судовими рішеннями, вироками, ухвалами, постановами
або площею друку чи годинами в ефірі) захистом осіб, безпідставно скривджених
державою (посадовцем, держслужбовцем), звільняється від сплати податків,
користуються пільгами або дотаціями держави на оплату оренди, комунальні
послуги, тепло, електроенергію, телефон тощо, у визначеному законом порядку;
- стабільна діяльність громадської організації, ЗМІ впродовж не менше
3-х років на захист інтересів малозахищених, дає право їм користуватися
послугами центру зайнятості щодо надання безробітних на громадські роботи
потрібної для їхньої діяльності і оплати навчання та стажування потрібних
організації кадрів;
- донорство, спонсорство і меценатство в Україні привілейоване згідно закону,
погодженому із недержавними громадськими правозахисними організаціями;
- держава забезпечує для немаючих фінансів активістів громадянської
суспільно корисної дії можливість оперативного їх спілкування з відповідними
міжнародними організаціями. ...
Ст. 40. …
Державний орган зобов’язаний повно і вичерпно надати особі, щодо якої вчиняє
будь-яку дію (бездіяльність) роз’яснення про обсяг прав особи, наслідки їх
використання і невикористання та порядок користування ними, з урахуванням
платоспроможності особи.
Держава гарантує і забезпечує людині вільне без затримки (без
виправданої потреби) отримання інформації, яку вона вважає потрібною їй і яка
не є державною таємницею або не має досить розумної конфіденційності, щоб в
інтересах законних прав інших осіб її не надавати.
Держава компенсує шкоду особі від порушення державним органом
(службовцем) строку розгляду звернень до державних органів, залежно від терміну
прострочення, згідно встановлених законом сум, з компенсацією збитків нанесених державі за
рахунок винних, вина яких визначається законом або судом.
Ст. 46....
Обкрадання народу (чи його частини) більше як на 1000000 гривень (у будь-якому
вигляді), а також будь-який інший злочин проти суспільства, проти засобу
масової інформації, журналіста, громадської організації, громадських активістів
— досліджується за участі представників, обраних потерпілою частиною народу.
Якщо цей злочин не розкритий впродовж року, усі посадовці (хто пропрацював
більше року на займаній посаді), причетні до його розкриття, позбуваються посад
та права подальшого займання діяльністю за фахом.
Кожен, хто набув капіталу з 1986 р. більше 60% від капіталу середнього
підприємця у територіальній одиниці, де діє його бізнес, повинен доказати
чесність бізнесу, яким він займається, шляхом оприлюднення способів набуття
майна. У бізнесмена (підприємця), який не доказав чесності набуття майна, таке майно конфіскується у встановленому
законом порядку.
Причетні керівні державні службовці до грабунку збережень громадян,
компенсацій жертвам фашизму і комунізму, до голодомору, до розкуркулювання, до
репресій, до політичного переслідування інакодумців, до іншого нелюдського
поводження – позбавляються права на будь-які пільги і державних пенсій.
Соціальну захищеність усіх верств населення держава вирішує
цілеспрямовано, без загальних пільг.
Держава забезпечує платнику податку право знати куди йдуть його кошти.
Держава не вправі мати борг перед особою.
Послуги державою повинні надаватися максимально можливо по місцю
находження їх споживачів.
Керівник, де є недозволена громадськістю черга на отримання послуг, не
вправі займати посаду керівника.
Усі довідки для надання послуги добуває орган, який надає послугу (видає
документ).
Податок з прибутку повинен зростати у відсотках відповідно зросту
прибутку.
Держава гарантує кредит на пільгових умовах для старту, переконливого у
доцільності, проекту, залежно від потреби у проекті для розвитку країни,
території, населеного пункту, для збільшення безпеки людям і довкіллю.
Держава відповідає за найвигідніше для людини оформлення спадщини,
пенсії, іншого належного за законом людині соціального захисту та гарантує:
забезпечене спокійне життя добросовісній людині, якісне і своєчасне лікування
хворої.
Відключення електроенергії, газу, води, тепла, виникнення аварії та інші
масові неприємності, вчинені будь-ким невинній особі, тягнуть за собою
звільнення керівника органу (чи всіх причетних) за безлад в галузі, відповідно
рівню події і залежно чи відповідальний або причетний виконав все, щоб її
уникнути.
Ст. 49.... Лікар,
лікувальний заклад діагностику роблять безоплатно. Оплату лікування здійснює
держава, страхова компанія у встановленому законом порядку. За неякісне
лікування, держава компенсує пацієнту збитки, а винні лікар (лікувальний
заклад) компенсують збитки державі, за шкоду і за її наслідки несуть
відповідальність, згідно закону. За якісне лікування держава вправі надати
дотації на лікування. Держава оплачує лікування хворого, а страхова компанія
компенсує збитки державі. Лікувальні заклади, що були державною власністю,
можуть, в інтересах суспільства, належати приватним особам чи страховим
кампаніям за угодою з державою з обов’язковим публічним погодженням умов оренди
чи купівлі з громадськістю. Комерційне лікування не може пересікатися в
задоволені комерційних інтересів з державним. Держава не вправі не оплатити
лікування, за ціною встановленою законом. Державна ціна не може бути вище
комерційної в населенім пункті, де здійснюється лікування. Там, де неможливо
ліквідувати монополію лікувального комерційного закладу на те чи інше
лікування, держава регулює і комерційну ціну, за погодженням з громадськістю
відповідного населеного пункту.
Діагностичні заклади мають право на діяльність, за умов повної
відповідальності перед пацієнтом (страховою кампанією або державою) за
наслідки.
Держава створює умови для ефективного і доступного для
всіх громадян медичного обслуговування. У
державних і комунальних закладах охорони здоров’я медична
допомога надається безоплатно; існуюча мережа таких
закладів не може бути скорочена.
Держава сприяє розвиткові лікувальних закладів усіх форм власності, з
вигодою для суспільства. …
Ст. 55. Права
і свободи людини і громадянина захищаються судом. Захист цього права для
неплатоспроможного населення забезпечується державою. …
Ст. 57.
Кожному гарантується право знати
свої права і обов’язки. Державні органи та посадові
особи забезпечують здійснення цього права перед застосуванням будь-яких
санкцій. Держава не вправі покладати чи вимагати відповідальність від
особи невинної у незнані свого права,
якщо особа не фахівець або їй не доведене її право офіційно.
Прокурор повинен бути звільнений з посади, якщо впродовж трьох днів не
встановив, котра з двох протилежних інформацій, публічно винесених на
суспільство посадовцем чи органом влади, відповідає дійсності, а також якщо
публічний неправдомовець впродовж тижня після виявлення його у неправді не
звільнений з посади і не покаявся публічно чи, якщо проти нього не порушено
справу.
Ст. 58. Закони
та інші нормативно-правові акти не
мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли
вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи (крім
випадку використання недоторканості для завідомо неправомірних дій посадовою
особою) ...
ПосадовІ особи, захищені імунітетом непідсудності (судді, депутати,
Президент…), за свідоме правопорушення, яке вони допускали на службі, можуть
бути, з ініціативи громадськості, досліджені і покарані після втрати права на
імунітет.
Ст. 59....Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав у
судових і позасудових відносинах. Для забезпечення права на захист від
обвинувачення та надання правової допомоги при вирішенні справ у судах та інших
державних органах в Україні діє адвокатура, правозахисні громадські
організації та детективи.
Ст. 60. ... За
віддання і виконання явно
злочинного розпорядження чи наказу настає юридична відповідальність,
більша ніж відповідальність злочинця, що його скоїть. ...
Ст. 62. Особа
вважається невинною у вчиненні злочину (правопорушення) і не може бути піддана кримінальному чи
іншому покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і
встановлено обвинувальним вироком (рішенням, Постановою) відповідного
суду. …
Ст. 63.
…Наркозалежні, токсикомани, хворі на алкоголізм, сексуально збоченні…
ув’язнюються окремо, з метою примусового лікування на час ув’язнення та
застереження негативного впливу на ув’язнених, не вражених цією недугою.
Ст. 64. ... Не
забезпечення вимог будь-яким державним службовцем, причетним, чи тим, хто
повинен бути причетним за законом, до
захисту від неконституційного поводження з особою та перешкоджання здійсненню
будь-якого права, передбаченого Конституцією України — злочин, що позбавляє
права на зайняття посад у державних та виборних органах і карається за
законом..
Ст. 68. … За незнання права,
свободи та цивільного обов’язку, відповідальність не наступає, якщо особа могла цього не знати, і її права й
свободи не втрачаються.
Ст. 69. …
Громадські організації володіють виборчим правом нарівні з політичними
партіями, а також правами профспілок та благодійних організацій, здійснюючи
їхні функції щодо реалізації та захисту прав малозахищених (утискуваних у
правах, свободах та законних інтересах) і малозабезпечених.
У виборних органах не можуть бути громадяни, які входять до числа осіб з
капіталом більшим за 60% від капіталу
середнього підприємця тієї місцевості, де обертаються його гроші.
Не вправі претендувати на вищі посади в державі ті:
- хто подав ідею або причетний до збільшення комусь зарплати чи пенсії
більш ніж у 10 раз за середню по країні, або пільг, що принижують гідність
інших не менш шанованих суспільством громадян;
- хто оскаржував у суді невинну особу або громадського активіста чи
журналіста, якщо не доказав їхньої вини;
- хто рецидивіст, злочинець;
- хто проти незалежності чи соборності України.
Кожен депутат звітується перед виборцем не менше як раз на рік з
конкретного питання, за яке цей депутат відповідає (згідно поставлених
виборцями завдань). Якщо діяльність
депутата задовільною не визнано, то він повинен бути переобраним.
Керівників правоохоронних органів і суддів обирає населення місцевості,
де працює керівник (суддя), на встановлений законом термін, але не більше, як
на чотири роки. Щорічно керівник (суддя) звітується. Якщо не звітувався або
результати його діяльності визнано виборцями незадовільними, то керівника
(суддю) переобирають достроково.
Керівників державних установ не правоохоронних органів обирають галузеві
(відповідних фахів) профспілки на загальних зборах строком на 2 роки, з правом
перевибору не раніш, як через два роки роботи в галузі не на керівній посаді
(якщо працював на керівній посаді, то правом нового обрання володіє не раніше
як через 5 років).
Керівник звітується загальним зборам щорічно. Незадовільний звіт
позбавляє керівника посади, з призначенням виборів іншого. На час перевиборів
керує тимчасова комісія обрана загальними зборами профспілки.
Депутат вправі покинути фракцію і навіть партію, за відкритими списками
якої його обрали, але має переобратися (за недержавний рахунок) кількістю
голосів виборців на своїм окрузі не менше, ніж отримала його партія.
Депутату ВРУ зарплату нараховують
не більше 30 прожиткових мінімумів (без додаткових доплат та без пільг) , житло
надають лише тимчасове на період роботи у ВРУ, за ціною не більше середньої у
Києві. ...
Право законодавчої ініціативи належить кожному депутату.
Законопроект
поданий з ініціативи депутата нижнього рівня, схвалений більшістю
депутатів відповідної ради нижнього рівня, подається на розгляд
депутатів відповідної ради середнього рівня. Після схвалення
законопроекту більшістю депутатів відповідної ради середнього рівня
законопроект негайно подається на розгляд Верховною Радою України і після його
схвалення набуває силу Закону.
а) У випадку коли законопроект поданий з ініціативи депутатів нижнього
рівня не схвалюється депутатами відповідної ради середнього рівня, даний
законопроект, з вмотивованими зауваженнями, Голова відповідної ради середнього
рівня направляє на розгляд всіх відповідних рад нижнього рівня. Після
схвалення більшістю рад нижнього рівня законопроект вважається схваленим
відповідною радою середнього рівня і направляється нею негайно на
розгляд депутатів Верховної Ради України.
Законопроект
поданий з ініціативи депутата середнього рівня, після схвалення
більшістю депутатів відповідної ради середнього рівня, подається на
розгляд депутатів Верховної Ради України.
а) У випадку коли законопроект поданий радою середнього рівня
до Верховної Ради України нею не схвалюється, даний законопроект, з
вмотивованими зауваженнями, Голова Верховної Ради України направляє на розгляд
всіх рад середнього рівня. Після схвалення законопроекту
більшістю рад середнього рівня він вважається схваленим Верховною Радою
України і набуває силу Закону.
Поправки та доповнення до Конституції України вважаються прийнятими якщо
за їх схвалення проголосували три чверті від загальної кількості рад нижнього
рівня по всій території України.
Законопроект поданий депутатом
ради нижнього рівня має бути розглянутий відповідною радою нижнього
рівня не пізніше як в 30-денний термін з дня реєстрації.
Законопроекти подані радою нижнього рівня та депутатом ради середнього
рівня до відповідної ради середнього рівня мають бути розглянуті не пізніше як
в 60-денний термін з дня реєстрації в раді середнього рівня.
Законопроекти подані радою середнього рівня та депутатами Верховної Ради
України мають бути розглянуті в Верховній Раді України не пізніше як в 90-денний
термін з дня реєстрації в Верховній Раді України.
З поважної причини термін розгляду законопроекту може бути збільшений
але не більше як на 30 днів.
Ст. 72.
Всеукраїнський референдум призначається
Верховною Радою України
відповідно до цієї Конституції.
Всеукраїнський чи місцевий
референдум проголошується за
народною ініціативою на вимогу не менш як десяти відсотків, від
загальної кількості зацікавлених у вирішенні будь-якої невирішеної законом або
владою проблеми, громадян, які мають право голосу, для залучення народу до
безпосереднього здійснення влади.
Ініціатором збору підписів щодо вирішення питання проведення референдуму
може виступити будь-яка зацікавлена правоздатна особа або її представник.
Ст. 76. Верховна Ради України - 280 (орієнтовно по 9 від
територіальних одиниць і по 3 на кожний мільйон населення в містах –
самостійних територіальних одиницях) народних депутатів України, які обираються
на основі загального, рівного і прямого
виборчого права шляхом таємного або відкритого, за бажанням громадянина,
голосування. ...
Строк повноважень Верховної Ради
України чотири роки.
НАГЛЯДОВА РАДА
(верхня палата)
Наглядова Рада складається з 30 осіб — керівників територіальних одиниць
України і представника громадськості від найбільш результативної у захисті осіб
від беззаконні громадської правозахисної організації.
Ст. 94. Закон
підписує Голова Верховної Ради
України і негайно передає до наглядової ради, яка щомісячно контролює
Закон на його потрібність і конституційність. У разі мотивованого не підписання
третиною Наглядової Ради України Закону, він передається на новий розгляд.
Якщо під час повторного розгляду закон буде знову
прийнятий
Верховною Радою України
не менш як
двома третинами від її
конституційного складу, він вважається
прийнятим. …
читати далі>>>
|